..... n o v i n k y  
Oznamujeme všem obchodním partnerům a přátelům, že od 1.1.2003 bude sídlo firmy na nové adrese: Koutníkova 272, 501 01 Hradec Králové tel/fax: +420 495 267 375


    >>  Setkání mistrů TOTALFINAELF - Memoriál Jana Šenkýře a Zdeňka Vojtěcha 2002
- 23. 11. 2002 -
V sobotu 23. listopadu 2002 se Michal Matějovský účastnil v novém prostředí pražského Kart-centra v Radotíně tradičního motokárového závodu. Setkali se zde milovníci čtyř kol, kteří se buď celý rok nemají možnost vidět a nebo se v průběhu roku setkávají za vypjatých okolností v bojích o sekundy a body.Celá akce proběhla v přátelské a srdečné atmosféře a všichni pochopitelně závodili s takovým nasazením, jako by jeli o titul Mistra světa.
    >>  Brněnský AGROTEC 2002 EPILOG
- 5. 10. 2002 - Autodrom Brno -
Michal Matějovský a Milota Srkal jr. (USA) při závodu AGROTEC 2002 EPILOG, Brno 5.10.2002 Michal Matějovský nastoupil v sobotu 5. října 2002, poprvé ve své kariéře, do vytrvalostního šestihodinového závodu automobilů EPILOG na brněnském automotodromu. Letošní, již čtvrtý ročník, opět umožnil na závěr motoristické sezóny změřit závodníkům své síly v rámci okruhových závodů v České republice. Tohoto závodu se mohou zúčastnit všechny okruhové automobily bez rozdílu kubatury, s vyjimkou vozů formulových. Závod byl odstartován letmým startem v 15.30 hodin a ukončen byl v 21.30 hodin. Zatímco páteční měřený trénink se jel za deště, trať při sobotním závodu byla po celých šest hodin suchá.

Pick-up PFS - Felicii se startovním číslem 55 stáje Křenek Motorsport v této soutěži pilotovala trojice ve složení Petr Kolář (PEGAS Motorsport, CZ), Michal Matějovský (Křenek Motorsport, CZ) a Milota Srkal ml. (USA). V pátečních trénincích si posádka vyjela 34. nejlepší čas z celkově 60 posádek, které tvořily startovní pole. Ve své třídě - mezi vozy Pick-UP - skončila se čtvrtým nejlepším časem. Prvním pilotem závodního maratónu byl Petr Kolář, kterého střídal Michal Matějovský přibližně v 17.30, tedy po dvou hodinách jízdy. Před tímto prvním střídáním se pohyboval tým celkově na vynikajícím 21. místě a mezi vozy Pick-UP pak na místě třetím. Avšak zhruba v polovině závodu došlo k poruše převodovky (nestabilní při zařazení 6. rychlostního stupně), která se v závěru závodu zhoršila. I přes tuto poruchu dokázali oba další střídající jezdci - Milota Srkal i Petr Kolář - v obtížných podmínkách dobré umístění příliš neztratit. Tým se nakonec umístil mezi vozy Pick - UP na pěkném čtvrtém místě a celkově pak obsadil 30. místo, když ve vymezeném čase projel cílem celkem 121 krát s průměrnou rychlostí 110,45 km/h. Obtížný šestihodinový závod nedokončilo 14 posádek. Celkově vyhrála trojice Bonaldi - Zonca - Lancelloi (všichni Italové, tým A.C.Solution) s vozem BMV M3 46.
    >>  Michal Matějovský testuje se soutěžním vozem Škoda Octavia
- 18. 9. 2002 -
Michal Matějovský při testování soutěžního vozu Škoda Octavia na mosteckém okruhu Ani po skončení šestidílného seriálu závodů MATADOR Škoda Pick-up Free Style 2002 si nedopřává Michal Matějovský oddechu. Uprostřed třetího zářijového týdne testoval na mosteckém okruhu Michal soutěžní Škodu Octavii Bohemia Racing Teamu a.s., kterou pro toto testování skvěle připravila stáj Křenek Motorsport. Do Mostu přijel Michal spolu se svým otcem a mechaniky i šéfem stáje Křenek Motorsport Josefem Křenkem.

Testovalo se ve třech sériích, z nichž všechny byly pochopitelně seznamovací. Jízdám přálo počasí, takže čas vymezený pro úvodní testy byl bezezbytku využit k získání prvních cenných poznatků pro jezdce i pro tým. "S vozem se mi jede dobře, pomalu si zvykám na odlišný způsob řazení v porovnání se soutěžním vozem Pick-up a samozřejmě, že i jízdní vlastnosti jsou zcela odlišné. Předpokládáme uskutečnit ještě několik testovacích jízd v průběhu následujících dvou měsíců tak, abychom byli na příští sezónu dobře připraveni", řekl po skončení jízd Michal Matějovský.
         FOTOGRAFIE Z TESTOVÁNÍ
    >>  Michal Matějovský nejúspěšnějším nováčkem
- 1. 9. 2002 -
Na mosteckém autodromu vyvrcholil o posledním srpnovém víkendu šestidílný seriál závodů MATADOR Škoda Pick-up Free Style 2002. Michal dojel oba závody bez větších problémů, i když jej kolize v sobotním závodě připravila o lepší umístění.

A jak se závodní víkend pro Michala vyvíjel? V sobotu 31. srpna, již v osm hodin ráno, otevíral měřený trénink vozů Pick-up závodní program. Michal v něm zajel jedenáctý nejrychlejší čas (čas: 1:50.015) a v odpoledním závodě tak startoval z šesté řady. Několik kol po startu, když postupně začal předjíždět jezdce před sebou, došlo ke kolizi a při předjížděcím manévru jej vytlačil z trati Pavel Moravec (AMK DELTA Autosport, start. č. 9, viz. fotogalerie). Po této kolizi skončil Michal Matějovský na 15. místě.

V nedělním závodě zajel Michal na mokré trati sedmý nejlepší čas v měřeném tréninku (čas: 2:04.274) a v závodě skončil na místě osmém. V konečném pořadí seriálu MATADOR Škoda Pick-up Free Stylee 2002 se Michal Matějovský se ziskem 238 bodů umístil na osmém místě. Jako nejmladší nováček se zařadil do startovního pole více než třiceti jezdců a díky svým závodním zkušenostem a konečným výsledkům se stal nováčkem nejúspěšnějším.
         FOTOGRAFIE Z MOSTU
    >>  Mostecký závod se neobešel bez kolizí
- 9., 10. a 11. 8. 2002 -
Michal Matějovský spolu s ředitelem společnosti Lease Plan Ing. Jaromírem Hájkem před startem nedělního závodu MATADOR - Škoda Pickup Free Style ´02 Ve čtvrtek 8. srpna mohl Michal Matějovský během volných tréninků vyzkoušet suché i mokré obutí, neboť se první tréninkové jízdy jely za velmi pěkného počasí a naopak druhá jízda za prudkého deště. Časy pod 1,52.000 napovídaly, že vůz je nastaven poměrně dobře.

V pátek se ale objevily první problémy, když začal vynechávat alternátor a benzinové čerpadlo. Mechanici závady odstranili a také vyměnili svíčky. V sobotním měřeném tréninku, kde se v časovém limitu třiceti minut najíždí až deset kol, měl Michal smůlu - ve čtvrtém měřeném kole se zlomilo rameno pravého předního kola a vůz již nemohl pokračovat dál. Přesto si mohl Michal po skončení zapsat 8. nejlepší čas, který jej zařadil do čtvrté startovní řady sobotního závodu. Po velmi dobrém startu v tomto závodě se Michal postupně dostal na šestou pozici a byl by jistě pokračoval dále ve stíhací jízdě, avšak přišlo osmé kolo a kolize s Michalem Dolákem, který Matějovského poněkud nešetrně zprava vytlačil mimo trať. Přesto se Michal dostal zpět a nakonec dojel na 12. Pozici v celkovém čase 28:40.389 s pátým nejlepším časem zajetého nejrychlejšího kola v závodě (1:50.197).

Do druhého závodu, v neděli 11.8.2002 startoval Michal ze šesté řady (kvalifikační čas 1:50.933) a v průběhu vyrovnaného závodu, který se jel na 15 kol se mu zhruba v polovině závodu podařilo předjet závodníka se startovním číslem 23 Miloslava Myslivce a bojoval tak o desátou příčku. Pak se opět začaly projevovat problémy s seřízením motoru a Michal tak klesl na jedenácté místo, které udržel až do konce závodu. Jelo se za oblačného počasí a trať byla vysychající po předchozím dešti. Michal Matějovský měl v cíli čas 28:22.295. Po těchto závodech je celkově na velmi pěkném 7. místě z pětatřicetičlenného startovního pole se ziskem 199 bodů.

Další, již poslední, závod seriálu MATADOR – Škoda Pickup Free style ´02 se jede opět na mosteckém okruhu poslední srpnový víkend.
         FOTOGRAFIE Z MOSTU
    >>  Po závodech v Mostě postoupil Michal Matějovský na 7. místo
- 14.7.2002 -
Michal Matějovský na startu závodů MATADOR- Škoda Pick-up Free Style ´02  na mosteckém okruhu K pátečním volným tréninkům nastoupil Michal v dobré náladě a koncentrovaný na to udělat co nejlepší výsledek. Zakrátko však došlo k zaseknutí čtvrtého převodového stupně a to nevěštilo nic dobrého. Mechanici pak, obdobně jako na předchozích závodech v Brně, předvedli svoje umění při rychlé opravě převodovky.

V sobotu přišlo rozčarování při měřeném tréninku, když Michal s časem 1.51.300 skončil až na 19. místě, přestože v loňském roce by s tímto časem obsadil nejhůře třetí nebo čtvrtou příčku. Počasí bylo dobré a tak bylo cílem od startu každé kolo předjet jednoho jezdce. To se nakonec Michalovi podařilo a v cíli tak skončil na velmi dobrém 9. místě.

V druhém měřeném tréninku obsadil místo třinácté. A v samotném nedělním závodě bylo opět co dohánět. Start závodu byl navíc poznamenán kolizí Davida Losmana z týmu FAST BIRD Racing a musel být proveden nový start. Po náročném a trochu divokém závodě skončil Michal na 7. místě.

Po čtvrtém závodním víkendu vede celkově Petr Kolář (AUTOSPORT PEGAS s.r.o.) a Michal Matějovský (Křenek MOTORSPORT) si polepšil, když v celkovém hodnocení postoupil na sedmé místo. Další závod Michala čeká již v polovině srpna, kdy se jede opět na mosteckém okruhu a to ve dnech 10.-11.8.2002.
    >>  Letní cena Brna 2002
- 30.6.2002 -
Michal Matějovský před stratem sobotního závodu Na tento závod se Michal speciálně připravoval. Při pátečních volných trénincích však začalo drobně pršet a to Michalovi moc nesvědčí. Jelo se za deště nedeště a výsledné tréninkové časy nebyly nijak přesvědčivé.

V sobotu již foukal vítr a trať byla suchá. V měřeném tréninku se podařil zajet jedenáctý nejlepší čas. Do prvního závodu to bylo nadějné a zejména když po odvážné stíhací jízdě obsadil Michal nakonec sedmé místo, byl pro nedělní klání optimismus nasnadě. Ovšem přetočený motor při měřeném nedělním tréninku tyto naděje trochu zchladil a nakonec z toho bylo opět 11. místo. Mechanici pak ve velmi v solidním čase motor vyměnili. Ale s novým, syrovým motorem musel Michal volit neagresivní jízdu, kterou nakonec obhájil svoji jedenáctou startovní pozici i v cíli závodu.

"Vyzkoušel jsem si zde v Brně morkou i suchou trať, v neděli byly trochu problémy s tím, že nezbyl čas na vyladění nového motoru. Celkově jsme však byli spokojeni!" řekl po závodech Michal Matějovský.
    >>  Michal Matějovský v druhém závodu Matador Škoda Pick-up Free Style 2002
- 9.6.2002 -
Michal Matějovský na startu sobotního závodu Po úspěšném vstupu do nové sezóny v závodě, který se jel v dubnu v rámci Jarní ceny Brna, nastoupil Michal Matějovský k druhému podniku letošního seriálu na mosteckém autodromu. Do závodu vstupoval z celkově páté příčky s dosaženým ziskem 63 bodů.

Závody se však nevyvíjely zcela podle Michalových představ. Už při sobotním závodě u Michalova soutěžního vozu došlo k poruše palivového systému, což způsobilo nemálo potíží. V hlavním nedělním závodě si Michal vybojoval šestou startovní pozici, kterou udržoval po několik prvních kol závodu. Pak však havaroval v jedné ze zatáček, několikrát se s vozem otočil a vzhledem k poškození vozu pro něho mostecký závodní víkend skončil.

Nyní je však již vůz opraven a Michal je připraven na další závod seriálu Škoda Matador Pick-up Free Style 2002, který se jede poslední červnový víkend na brněnském okruhu.
    >>  Úspěšný vstup do nové sezóny
- 27.4.2002 -
Škoda Pick Up Michala Matějovského před Jarní cenou Brna Velmi úspěšně vstoupil do nové sezóny závodů MATADOR - Škoda Pick-Up Free Stryle ´02 Michal Matějovský, když v sobotním závodě obsadil velmi pěkné 6. místo a v nedělním závodě pak dokonce místo páté.

Cesta k těmto úspěšným umístěním však nebyla ale vůbec jednoduchá. Michal už sobotními tréninkovými časy naznačil, že bude v tomto závodě bojovat o umístění na čelních pozicích. Trochu však zklamalo počasí, které se - byť je již konec dubna - projevilo skutečně "aprílově". Dopoledne při měřeném tréninku i po něm totiž pršelo a tým se tedy rozhodl pro "mokré" obutí. Krátce po poledni, když byl také zahájen sobotní mistrovský závod na 12 kol, vysvitlo slunce a trať byla zakrátko suchá. Michal si ale, přes nevhodné obutí, zajistil dobrou jízdou 6. místo a první body do konečného hodnocení.

V nedělním měřeném tréninku došlo při vjezdu na start k utržení víka převodovky a následný závod byl tak pro Michala vážně ohrožen. Měřeného tréninku se tedy nemohl zúčastnit a až na povolení ředitele závodu mohl nastoupit k nedělnímu měření sil, avšak až z posledního místa dvacetičlenného závodního pole. Krátce po startu se začal postupně probojovávat z této nezáviděníhodné pozice kupředu, až nakonec vybojoval skvělé 5. místo. Velmi dobře se dařilo také Petru Kolářovi, který je Michalovým týmovým kolegou a který v sobotním závodě obsadil 2. místo a nedělní závod dokonce vyhrál.

Michal po skončení Jarní ceny Brna řekl: "Jsem rád jak oba závody dopadly. S vozem jsem rovněž velmi spokojen a věřím, že na dalším závodě, který se jede počátkem června v Mostě máme velkou šanci potvrdit a možná i zlepšit dnešní pěkné umístění". Za sobotní 6. místo a nedělní 5. místo získal Michal celkem 14 bodů a má tak dobrou výchozí pozici pro další závody.
    >>  Zahajovací den na Autodromu Most
- 6.4.2002 -
Michal Matějovský s novým vozem Škoda Pick Up pro sezónu 2002 Doslova zimní počasí přivítalo všechny účastníky letošního seriálu závodů Škoda Octavia Cup 2002 a Matador Škoda Pick Up Free Style 2002, kteří se sjeli na mosteckém autodromu, aby byla na jejich vozech provedena nezbytná technická kontrola a také proto, aby byla u většiny vozů dokončena povinná i nepovinná úprava povrchu karoserie firemními polepy. Obojí se přes krutou zimu podařilo a všichni se již těší na první závod, kterým bude MM ČR AUTO - Jarní cena ve dnech 26.4. až 28.4. v Brně.
Michal Matějovský byl samozřejmě celé technické přejímce vozu přítomen a rovněž spolupracoval při konečném dotváření immage svého vozu. Dopoledne se spolu s ostatními zúčastnil zahajovací schůzky, kde se jezdci dozvěděli poslední technické i organizační podrobnosti spojené se zahájením obou letošních soutěží. Michalovým hlavním cílem pro nejbližší období je, spolu s mechaniky stáje Motorsport Křenek, připravit a naladit soutěžní vůz tak, aby na brněnské Jarní ceně dopadl z více než dvaceti přihlášených účastníků soutěže co nejlépe.
    >>  Příprava na novou sezónu vrcholí
- 26.3.2002 -
Michal Matějovský při prvním testování na mosteckém okruhu, 11.3.2002 V souvislosti s přípravou na letošní sezónu Michal Matějovský využil možnosti testovat spolu s českým kartingovým týmem JOKA v italské Pompose (cca 100 km jižně od Benátek). Vzdálenost více než jednoho tisíce kilometrů směrem na jih umožnila Michalovi na přelomu února a března, kdy u nás byly podmínky testování ještě krajně nepříznivé, vyzkoušet stroj s podvozkem BIREL a novým motorem MT o objemu 125 ccm. V období od 27. 2. 2002 do 4. 3. 2002 měli po čtyři dny jezdci týmu JOKA - Erik Janiš, Adam Lacko, Jan Charouz a spolu s nimi Michal Matějovský - k dispozici výborně připravenou dráhu. Zbývající den - neděli 3.března - využili k návštěvě motocyklových závodů OPEN MASTERS LONATO.

Krátce po návratu domů odjel Michal na prestižní "setkání mistrů" , které se konalo v radotínském Car Centru. Čeští špičkoví jezdci - vrchaři, motokrosaři, motokáristé i okruhoví jezdci - se zde zúčastnili dvouhodinového závodu motokár. Celkem soutěžilo devět tříčlenných posádek. Posádka Michal Matějovský, Jindřich Štolfa a Martin Jansa obsadila v soutěži 5. místo.

Po tomto motokárovém "intermezzu" se Michal již naplno vrátil k testovacím jízdám se soutěžním vozem Pick Up, připraveným stájí Motorsport Křenek pro letošní sezónu. První ostré testy proběhly v pondělí 11. března. Přestože mokrá a kluzká trať nebyla právě ideální, dařilo se Michalovi dosahovat velmi dobrých časů. Testování na dráze Autodromu Most bude nyní probíhat pravidelně jedenkrát týdně, až do zahájení sezóny. Prvním závodem bude v letošní sezóně MM ČR AUTO - Jarní cena, která se jede ve dne 26.4. až 28.4. v Brně.
    >>  Příprava nové sezóny
- 1.2.2002 -
Michal Matějovský při průjezdu jedné z četných zatáček královehradecké motokárové dráhy Od počátku roku se Michal Matějovský věnuje povinnostem spojeným se studiem na střední škole technické v Litomyšli, ale samozřejmě také přípravě nové sportovně-motoristické sezóny. O fyzickou kondici pečuje pod vedením zkušeného trenéra pana Ekrta v posilovně ATLAS v Hradci Králové. Ve stáji Motorsport Křenek jsou dokončovány práce na nové Škodě Pick-up, se kterou pojede letošní seriál závodů MATADOR ŠKODA PICK-UP FREE STYLE 2002.

V této době si také Michal s chutí zajezdil - v rámci zimní tréninkové přípravy - s motokárami na hradeckém krytém okruhu v Kongresovém centru ALDIS. V sobotu 19.1.2002 zde uspořádal otec Michala - Stanislav Matějovský - spolu se společností CAC Leasing závody motokár pro děti z diagnostického ústavu, pod názvem Zimní cena Stanislava Matějovského a CAC leasing. Michal, jako bývalý juniorský mistr ČR, zde dětem předvedl profesionální jízdu na zdejším okruhu a na závěr těm nejlepším předal ceny, které pro ně připravil Truck Racing Team Stanislava Matějovského a CAC leasing a.s. O týden později - v sobotu 26.1.2002 - zde již startoval ve vytrvalostním závodě družstev "180 extra KART INDOOR SHOW".

V následujících dvou měsících Michal Matějovský, spolu s týmem Motorsport Křenek, dokončí přípravu soutěžního vozu Pick-up tak, aby bylo možné co nejdříve vyjet s tímto vozem na první testovací jízdy.



profil | vůz | novinky | archív | pravidla | kalendář | okruhy | fotogalerie | partneři

Copyright © 2000-2003 CMC Group
www.cmcgroup.cz